Op deze pagina vindt u de antwoorden op vragen die wij vaak krijgen.
Kan ik een specifieke kamer boeken?
Alleen bij boeking van het Victorian Romance arrangement kunnen wij een specifieke kamer garanderen. U krijgt dan de mogelijkheid om uit alle kamers (van het geboekte kamertype) te kiezen.
U mag echter altijd een voorkeur voor een bepaalde kamer (van het geboekte kamertype) opgeven en wij zullen ons best doen om daar rekening mee te houden. Dit is echter geen garantie. U kunt uw voorkeur opgeven in het veld voor opmerkingen bij uw boeking.
Krijg ik van tevoren te horen in welke kamer ik zal verblijven?
Helaas is dit niet mogelijk. Onze kamerindeling is afhankelijk van meerdere factoren, waardoor we niet van tevoren kunnen aangeven welke kamer u krijgt. U kunt wel op het volgende rekenen:
Bij boeking van een Deluxe tweepersoonskamer krijgt u gegarandeerd een van de volgende drie kamers: The Earl’s Chamber, The Captain’s Lodge of The Green Parlour.
Bij boeking van een Klassieke tweepersoonskamer krijgt u gegarandeerd een van de volgende drie kamers: The Porcelain Room, The Secret Garden of The Inventor’s Attic.
Ik wil graag een kamer met twee losse eenpersoonsbedden boeken. Kan dit?
Wij beschikken over twee tweepersoonskamers waarin een Twin-opstelling (met twee losse eenpersoonsbedden) mogelijk is. Mocht uw voorkeur uitgaan naar deze opstelling, dan zullen wij ons best doen om een van deze twee kamers voor u te reserveren. Mochten deze kamers echter al geboekt zijn, dan kunnen wij twee losse dekbedden leggen op een tweepersoonsbed. Wij kunnen een kamer met twee losse eenpersoonsbedden helaas niet garanderen.
U kunt uw voorkeur voor een Twin-opstelling aangeven in onze boekingsmodule, of door contact met ons op te nemen.
Wat zijn de incheck- en uitchecktijden?
U kunt op de dag van aankomst tussen 16:00 en 18:00 uur bij ons inchecken. Wilt u graag gegarandeerd gebruik kunnen maken van de kamer vanaf 14.00 uur? Dat kan als u een ‘Priority check-in’ toevoegt aan uw boeking. Dit kunt u regelen in ons boekingssysteem of door contact met ons op te nemen.
De uitchecktijden liggen tussen 7:00 en 11:00 uur. Wilt u graag uitslapen of simpelweg wat langer van de kamer genieten? Boek dan een ‘Late check-out’. U kunt dit boeken via ons boekingssysteem of door contact met ons op te nemen.
Kan ik vroeger of later inchecken?
Het is mogelijk om voor 16:00 uur in te checken maar dit kan alleen na overleg. Bij boeking van een ‘Priority check-in’ is de kamer gegarandeerd vanaf 14:00 uur gereed.
Het is ook mogelijk om later dan 18:00 uur in te checken. Neemt u in dat geval alstublieft zo snel mogelijk contact met ons op om de verwachte aankomsttijd door te geven, zodat wij eventuele regelingen kunnen treffen. Gasten die na 18:00 uur arriveren kunnen hun sleutels verkrijgen via onze sleutelbox. In het geval dat wij om 19:00 uur niks van u hebben vernomen, dan behouden we ons het recht voor om u als ‘no-show’ te noteren en is de boeking niet meer gegarandeerd.
Kan ik vroeger of later uitchecken?
Het is mogelijk om vroeger dan 7.00 uur uit te checken. Geeft u dit alstublieft aan tijdens de incheck of minstens een dag voor vertrek.
Het is ook mogelijk om op de dag van vertrek later uit te checken dan 11:00 uur. Voor een toeslag kunt u de uitchecktijd verruimen tot uiterlijk 13:00 uur. Dit kunt u boeken door in onze boekingsmodule te kiezen voor de add-on ‘Late check-out’, door een van onze arrangementen met verruimde uitchecktijd te boeken, of door dit in overleg met de receptie te regelen.
Waar kan ik parkeren?
U kunt parkeren op onze eigen parkeerplaats achter het hotel. Om deze te bereiken rijdt u de inrit rechts van het pand op, het pad helemaal af en de bocht om, waarna u vanzelf uitkomt op onze parkeerplaats.
Er zijn geen kosten verbonden aan het parkeren.
Hoe kan ik betalen?
Aan de balie accepteren wij pin, Mastercard, Visa en American Express. U kunt ook contant betalen (geen biljetten van meer dan € 100,-).
Verder kunt u via onze site uw boeking per creditcard garanderen, of per iDEAL of Bancontact vooruitbetalen. In het geval van een creditcardgarantie kunt u bij aankomst bepalen hoe u voor uw verblijf wilt betalen. Bij iDEAL en Bancontact betalingen brengen wij het volledige boekingsbedrag vooraf in rekening.
Alle extra kosten voortvloeiend uit creditcardbetalingen, internationale betalingen of anders worden doorberekend aan de gasten.
Hoe laat kan ik ontbijten?
Van maandag t/m vrijdag kunt u van 7.00 tot 10.30 uur ontbijten. Indien u vóór 9.00 uur wilt ontbijten dan verzoeken wij u vriendelijk dit uiterlijk de avond van tevoren door te geven, zodat wij hiermee rekening kunnen houden.
Voor gasten die eerder dan 7.00 uur vertrekken kunnen wij, in overleg, een lunchpakketje klaarmaken. Dit ligt dan de avond van tevoren klaar op de receptie.
Op zaterdag, zondag en officiële feestdagen is het ontbijt van 9.00 tot 10.30 uur.
Mocht u in het weekend door bijvoorbeeld een vroege vlucht of afspraak eerder willen ontbijten dan kan dit, in overleg, altijd geregeld worden.
Ik ben minder mobiel, hoe toegankelijk is het hotel voor mij?
Hotel Pegasus is gevestigd in een monumentaal pand. Daarom is de ruimte beperkt en helaas niet toegankelijk voor rolstoel- of rollatorgebruikers.
Alle hotelkamers bevinden zich op de eerste en tweede verdieping. Wij hebben helaas geen lift.
De eerste etage is bereikbaar via een ruime, grote trap (14 treden), gevolgd door nog een ruime, kleine trap (6 treden) met leuningen aan beide kanten. De tweede verdieping is te bereiken via een smallere, steilere trap (13 treden) met twee bochten.
Wij hebben géén inloopdouches en sommige kamers hebben niveauverschillen in de kamer zelf, die voor mindervalide gasten lastig kunnen zijn.
Wij adviseren u daarom sowieso een Deluxe kamer te reserveren wanneer u slecht ter been bent omdat deze zich op de eerste verdieping bevinden. Mocht u toch nog twijfelen, dan adviseren we u om even contact met ons op te nemen zodat wij gezamenlijk de meest passende kamer kunnen kiezen.
Waar kan ik roken?
Hotel Pegasus is binnenshuis een rookvrij hotel. U mag dus niet roken op de kamer of in een van de gemeenschappelijke ruimtes binnen. U mag wel roken op het eigen balkon of dakterras.
Kan ik mijn auto na het uitchecken laten staan op de parkeerplaats van het hotel?
Dat is door de beperkte ruimte niet mogelijk. U kunt uw auto na het uitchecken wel in één van de parkeerhavens aan de straat parkeren. Bij de receptie kunt u een dagkaart aanschaffen voor het parkeren.
Mag ik mijn huisdier meenemen?
Huisdieren zijn helaas niet toegestaan, dit in verband met mogelijke allergieën bij andere gasten.
Hoe boek ik een arrangement of add-on?
U kunt één of meerdere van onze arrangementen en add-ons toevoegen aan uw boeking in onze eigen boekingsmodule. Om deze te bereiken klikt u op de knop ‘Boek nu’. Deze vindt u op de hoofdpagina of in het menu. U wordt dan automatisch doorgestuurd naar onze boekingsmodule. Vervolgens kiest u een datum, een kamertype en de hoeveelheid gasten. Dan selecteert u een optie met of zonder ontbijt, waarna de lijst met arrangementen, add-ons en voorkeuren zal verschijnen. Vink uw keuze aan om deze toe te voegen aan uw boeking.
Heeft u uw verblijf via een boekingssite geboekt? Geen probleem, u kunt ook een arrangement boeken door ons te bellen of een e-mail te sturen. Onze contactgegevens vindt u onderaan deze pagina.
Waar vind ik de boekingsvoorwaarden en het annuleringsbeleid?
U kunt de boekingsvoorwaarden (inclusief annuleringsbeleid) hier bekijken.
Kan ik wel ontbijten in het hotel met de huidige coronamaatregelen?
Het is inmiddels weer mogelijk om te ontbijten in ons restaurant of op ons knusse buitenterras. U hebt geen coronatoegangsbewijs meer nodig.
Hotel Pegasus
Adres
Soerenseweg 17
7314 CA Apeldoorn
Contact
+31 (0)55 521 30 90
info@hotelpegasus.nl
Stuur ons een bericht
Copyright © 2019 Hotel Pegasus